Cu ocazia Campionatului Mondial de Fotbal 2010, Oenoterra a lansat pe piata un pachet promotional, care vizeaza in special amatorii de fotbal.
Pachetul „Vin’ la fotbal” contine cinci sticle de vin din soiurile Feteasca Regala, Feteasca Neagra sau Burgund (DOC-CMD Dealu ) si o minge de fotbal, de dimensiuni oficiale.
„Am creat acest pachet pentru a apropia microbistii de vin. In timpul unei partide de fotbal raportul de consum bere-vin este favorabil berii, consumata de 75-80% dintre iubitorii de fotbal, pe cand vin consuma numai 20-25% dintre acestia. Acest pachet va fi promovat atat in timpul Campionatului Mondial de Fotbal 2010, dar si in timpul Champions League, campionatului european sau a celui national. Prin acest proiect incercam sa atingem doua segmente de cumparatori: microbistii – care se pot bucura de un vin de calitate si, in acelasi timp, pot face o surpriza copiilor, dar si doamnele care pot face astfel un cadou placut sotilor”, spune Viorel Chiricuta, director de vanzari Oenoterra.
Pachetul „Vin’ la fotbal” poate fi achizitionat din retelele de retail, la pretul de 39,6 lei.
promovarea vinului in competitie cu berea se poate face in diverse moduri. Tipul vinului ,pretul si prezentarea trebuiesc alese cu grija. Succes.