“Seherezadele vinului” (galerie foto)

Publicitate
Uleiuri

Producatorii prezenti la cea mai recenta intalnire cu publicul Targului GoodWine 2010 s-au straduit sa impresioneze consumatorii nu doar prin calitatea produselor, ci si prin imaginea standurilor si prin frumusetea si inteligenta “ambasadoarelor” chemate sa promoveze cultura vinului. Astfel, multi dintre vizitatori au fost sedusi sa deguste si sa asculte povestile “Seherezadelor” si s-au inghesuit apoi sa imortalizeze momentul intalnirii. Pentru ca actuala editie GoodWine s-a distins inclusiv prin atentia acordata de expozanti acestui tip de comunicare, am decis sa prezentam o galerie foto a prezentelor feminine care au sedus si educat publicul la Targ.

Fotografii de Cezar Ioan

Publicitate

8 thoughts on ““Seherezadele vinului” (galerie foto)

  1. Da, asta mă disperă cel mai tare… Când apar piţipoancele la festivalurile, târgurile, saloanele de vin. Noroc, că cei adevăraţi nu apelează la serviciile lor, ci mai degrabă au pe cineva cu care se pot schimba două vorbe inteligente despre vie şi vin.
    piţipoancelor…la mall sau pe centură e locul vostru.

  2. Din pacate unii producatori au confundat targul de vinuri cu unul de masini.
    Puteau sa opteze pentru femei ceva mai elegante (rafinate ar fi prea mult spus) si care sa fie instruite in prealabil despre producatorul pe care il reprezinta si vinurile acestuia. O alta optiune era sa aleaga niste femei din propria firma care sa fie prezente la stand si care ar fi reusit totusi sa comunice cu cei veniti la targ nu doar sa le zambeasca sau eventual sa flirteze (da, am vazut si din astea).
    Niste domni mai destepti, cercetatori precum Alexander, Judd, Kotler, Chestnut, LaChance, Lubitz, Hartman, Steadman, au realizat o serie de cercetari privind insertiile cu tenta sexuala. Concluziile: publicitatea erotica reduca din valoarea perceputa de catre client precum si afecteaza imaginea brandului.
    Prin urmare: sex doesn’t sell, actually it reduces consumer recall, recognition of a brand and it generates negative effect.

  3. Cea mai mare problema in cazul de fata a fost faptul ca fetele angajate sa toarne in pahare nu aveau nici cele mai elementare cunostinte despre vinurile pe care le serveau. Din pacate am intalnit aceasta lipsa de cunostinte si la niste „directori” de vanzari (cel putin asa s-au recomandat), care nu aveau nici un fel de cunostinte despre vinurile pe care le promovau. Este pacat ca unele vinuri de calitate isi pierd din succesul posibil datorita incompetentei celor care le prezinta.

  4. E o adaptare la forma fara fond promovata la nivel national.Adica ne entuziasmam la vederea ambalajului si ….nu gasim nimic inauntru.
    Asteptam ca somelieri ,adica specialisti,sa ofere informatiile de rigoare,chiar daca fatada era tinuta de „turismul sexual”.DIn pacate ,valoarea nu e cautata ,profesionistii nu sunt promovati si…ca atare,suntem la PAMANT !

  5. Am vazut la Tohani – parca – o domnisoara cu jumatate din sani p-afara.. :))

  6. Cu tot respectul fata de cei care au comentat mai jos… sunt partial de acord cu dumneavoastra, insa in aceasta situatie nu cred ca trebuie generalizat. Am participat la acest targ, am cunostinte despre acest domeniu si au fost si femei care au avut ce spune si nu au avut interesul sa plece de-acolo cu ceva „nou” la brat. Intr-adevar au fost si fete care nu au avut ce cauta, dintre care eu am vazut doar 2…. stie toata lumea care, se vad si in poze.
    Si toata lumea stie, ca mana de lucru e foarte ieftina aici…. si chiar angajatorii o cauta, de ce sa plateasca pe cineva instruit, care si costa…. cand poate lua ieftin si prost. Dar dupa cum spuneam, sa nu generalizam pentru ca nu e frumos fata de cei putini care isi dau interesul si se implica!!!

Comments are closed.