Publicul feminin a ales rose-ul Caloian la Crush Wine Bar, în Cluj-Napoca

Lansarea rose-ului ediție specială Caloian, din Fetească neagră, de la Crama Oprișor, s-a bucurat joi, 31 martie, de atenția ridicată a publicului tânăr feminin din oraș.
Cu o punctualitate demnă ce renumele ardelenilor, grupuri întregi de tinere au ocupat mesele superbului wine bar Crush din Cluj-Napoca, confirmând încă o dată că o mare parte din succesul acestui tip de vinuri în România se datorează faptului că „moda rose” a fost adoptată cu entuziasm de publicul feminin.
Pe măsură ce vinul a fost degustat iar Boris Ionescu, reprezentantul cramei, a explicat vinul și conceptul ediției speciale și a „încins” atmosfera, bartenderii au devenit din ce în ce mai ocupați cu tirbușoanele iar bufetul apetisant pregătit de bucătarii de la Crush a fost luat cu asalt.
La momentul tragerii la sorți a premiilor speciale oferite de cei de la Oprișor cu această ocazie, deși numărul băieților crescuse simțitor, era deja evident că – statistic vorbind – a fost seara fetelor și din acest punct de vedere: reprezentantele sexului frumos și-au adjudecat fără drept de apel sticlele oferite de Boris Ionescu.
Doar interdicția de a se mai fuma înăuntru a făcut, probabil, ca localul să nu devină complet neîncăpător spre finalul serii, când zeci de tineri cu pahare de rose în mână au umplut pietonala din fața barului, iar înăuntru a început dansul.
O frumoasă (și încurajatoare) demonstrație că – atunci când bunul gust al producătorului de vin se întâlnește cu bunul gust al antreprenorului în restaurație – nu există limite de vârstă sau de gen în ceea ce privește consumul de vinuri bune. Un exemplu pe care l-am vrea repetat cât mai des.
Un eveniment susținut de Vinul.Ro

 

Publicitate
IWCB