Food-shooting a la Dior

Arta se naste din orice, se spune. Despre cat de greu este sa faci arta din fotografierea unor ingrediente sau a unor mancaruri, Vinul.ro a povestit foarte recent, intr-un interviu cu Razvan Voiculescu, autorul albumului „Bucataria cu emotii”, la care a lucrat impreuna cu celebrul bucatar Soni (Papa la Soni).

Publicitate
IWCB

Recent, insa, lumea fotografiei de gastronomie a notat lansarea, cu un succes incredibil, a albumului „A matter of taste”, in care fotograful Fulvio Bonavia propune un joc incredibil de texturi si culori ce transforma cele mai elementare ingrediente (paste, fructe, legume etc.) in „supertrendy fashion”.

Poate fi luat in gluma, sau poate fi considerat un creator de geniu, cert este insa ca Fulvio Bonavia a reusit sa puna in scena un concept spectaculos si original.

Publicitate
IPPU

Duzina de premii – printre care si mult ravnitul premiu Moebius pentru „Fotograful anului” si premiul I in concursul International Food Pro -, includerea lui in colectia „200 Best Ad Photoraphers Worldwide” si greutatea portofoliului de clienti (Enel, Pirelli, Adidas, Alfa Romeo, Ogilvy, Heineken, Durex, Leo Burnett, Disney, Vodafone si zeci de alte companii de aceeasi dimensiune) dovedesc din plin ca joaca lui Bonavia este ceva mai mult decat pare la prima vedere.