Juriul international al competitiei Romanian PR Award a anuntat castigatorii celei de-a 5-a editii, in cadrul „PR Gala Night”, desfasurata marti, 6 noiembrie 2007, la Opera Romana din Bucuresti. Campania „Eva a trait la Plescoi”, sustinuta de vinurile Val Duna si de apa minerala Poiana Negri, a primit premiul special al juriului pentru creativitate, la categoria Campanii comerciale. Este al doilea premiu consecutiv al freelancerului George Moisescu, creatorul si organizatorul campaniei, dupa ce anul trecut a primit Golden Award for Excellence in Romanian PR pentru campania „Capodopere in editii limitate”, pentru producatorul de vinuri Davino.
„Romanian PR Award nu este altceva decat rezultatul confruntarii profesionistilor romani de relatii publice cu criteriile de performanta ale pietei occidentale”, a declarat Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communication. „Pentru mine, ca presedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu sa imi confrunt experienta cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni romane de relatii publice”, a afirmat si Peter Debreceny, presedintele Institutului American pentru Relatii Publice.