Eticheta vinurilor young.LILIAC 2018 poartă semnătura Anei Bănică, câştigătoarea concursului Label The Unlabeled

Crama LILIAC a prezentat oficial noua etichetă a vinurilor young.LILIAC, ediția 2018, în cadrul unui eveniment organizat la Halucinarium|Triaj Creativ, unul dintre cele mai noi spații experimentale din București. Eticheta a fost selectată în urma concursului anual, ajuns la ediţia a şaptea, la care tinerii talentaţi sunt încurajaţi să dea frâu liber imaginaţiei.  Câştigătoarea de anul acesta este Ana Bănică, absolventă a Universității de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu, care a creat eticheta pornind de la valorile brandului – stilul de viaţă al tinerilor, urban, cool, nonconformist, liber.

Publicitate
Uleiuri

Label The Unlabeled – etichete nonconformiste pentru gama young.LILIAC

Conceptul de anul acesta a fost “Label The Unlabeled”, iar etichetele vor fi folosite pentru gama young.LILIAC, recolta 2018. Echipa LILIAC susține și încurajează industria creativă şi tinerii  să aibă curajul să se facă vazuți și să experimenteze proiecte prin care îşi pot evidenția talentul.

Publicitate

 

Miron Radic, CEO Crama Liliac :

„Sunt unul dintre cei tineri, cu mintea liberă, fară prejudecăți și etichetări. Mi-am ales drumul cu inima, urmând calea vinului și intrând în această fascinantă industrie din pură pasiune. young.LILIAC este despre asta și mai mult de atât. Este despre a învăța să descoperi cine ești cu adevarat, care iți sunt valorile, despre încrederea în propriile forțe, despre a fi liber și curios, cautând mereu să obții de la viață tot ce are mai bun. Noi, la Liliac, credem în marele talent și puterea vocii tinerei generații. Vinul young.LILIAC este dedicat lor și este minunat să vedem un potențial atât de mare, creativitate și libertate în gândire.  Acesta este motivul pentru care am creat concursul young.LILIAC, care se dezvoltă tot mai mult de la un an la altul, iar noi ca echipă ne dorim să vedem propunerile creative, să vedem atât de multe idei și concepte inspirate, unele foarte amuzante, unele de neînteles”.

 

Eticheta Anei Bănică, selectată din 400 de propuneri

Eticheta din acest an, aleasă  dintr-o selecție de peste 400 de etichete propuse de tineri designeri, scoate în evidență esența young.LILIAC. Un vin creat pentru tinerii curioși să descopere universul vinului, care au o viață socială activă și apreciază calitatea. Conform cerințelor concursului, etichetele trebuie să respecte cele trei personalități young.LILIAC: FRUITY (fructat, jucăuș, cu arome de piersică), FRESH (energic, cu aciditate ridicată) și  LIGHT ROSE (aciditate medie, arome de frucți roșii).

                             Echipa LILIAC a selectat eticheta Anei Bănică din cele 400 de propuneri ale participantilor la concurs

Propunerea creativă câștigătoare îi aparține Anei Bănică, o tânără extrem de talentată, absolventa Universității de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu. Noua etichetă prezintă perfect valorile brandului young.LILIAC. Urban, cool, nonconformist, liber, atribute regăsite în stilul de viață al generației tinere. Ana a desenat câte un personaj pentru fiecare tip de vin. ”Liliacele” ei sunt jucăușe, iar formele stilizate și culorile proaspete sunt însoțite de un strop de senzualitate și umor”,

„La fel ca la fiecare ediție a concursului, poate fi un singur câștigător. Ediția din toamna trecută  a înregistrat cel mai mare numar de înscrieri pana acum, mai exat peste 400 de propuneri vizuale. Nu a fost ușor, dar în cele din urmă, alegerea a fost foarte clară – designul Anei a fost cel mai îndrăzneț în ochii noștri”, a mai spus Miron Radic.

Trei cupaje young.LILIAC – Fresh, Fruity si Light Rose: 

– young.LILIAC Fresh – produs dintr-un coupaj de Sauvignon Blanc & Fetească Albă. Culoarea galben pai cu reflexii verzui indică un vin tânăr. În nas descoperim arome intense, complexe, ca cele de piersic alb și lămâie, cât și florale, de salcâm și iris alb. Gustul este proaspăt vivace cu note citrice pe final.

– young.LILIAC Fruity – Fetească Albă & Chardonnay & Sauvignon Blanc. Și în acest coupaj, culoarea galben pai indică un vin tânăr. Ușor și proaspăt, acesta se deschide cu arome fructate de ananas, mere, guava dar și florale, de salcâm și iasomie. Gustul este bine structurat, aciditate evidentă, textură cremoasă și un post gust lung.

– young.LILIAC Light Rose – Pinot Noir & Merlot. Culoarea roz pal echilibrează perfect aromele placate și ușoare de trandafiri, rodii și mere roșii. Gustul este proaspăt și echilibrat, cu note fructate, aciditate expresivă și un post gust plăcut de portocale roșii.

Crama Liliac

În zilele noastre, Liliac reînvie tradiţia seculară pe care Transilvania o are în viticultură. Peisajul secular şi tehnica modernă crează, pe cele 52 de hectare, o simbioză perfectă. Aici sunt produse vinuri autohtone, ce cuceresc prin rafinament şi complexitate. Indiferent dacă sunt albe, roşii, roze sau irezistibil de dulci, de fiecare  dată când deschidem o sticlă de Liliac, experienţe incredibile sunt pe punctul de a fi descoperite. Astfel, în vinurile Liliac, pe lângă soiurile tradiționale româneşti, culese cu multă migălă şi dragoste, se regăseşte și un procent semnificativ de experienţă internationala. Vinurile Liliac sunt produse sub îndrumarea oenologului francez Laurent Dubreuil, care a studiat ani de zile diversele aspectele ale producerii vinului si care isi aduce in prezent aportul pentru ca lucrările din cadrul podgoriei, cât şi cele din cramă sa se ridice la cel mai înalt grad de profesionalism. Vorbim aşadar despre un consorţiu al pasionaților de vin, ce subliniază standardele ridicate ale vinului Liliac.