Bourbonometru de la Jim Beam

Jim Beam, marca de bourbon numarul 1 din lume, lanseaza in luna aprilie noua platforma de comunicare – „Real you. Real Bourbon” – care se adreseaza tinerilor dornici de distractie, potrivit unui comunicat de presa al companiei. Vor avea loc 120 de petreceri, in peste 25 de orase din tara, organizate in doua etape: in lunile aprilie – iunie si octombrie – noiembrie. In cadrul acestor evenimente, un mecanism simplu, denumit „bourbonometru”, va fi pus la dispozitia tuturor celor prezenti.

Publicitate
IWCB

Acesta va fi sub forma unei proiectii de sticle Jim Beam, care va masura cantitatea de whisky consumata in club. Pe masura ce sticla se umple, acesta va indica diferite praguri: „low party”, „getting warm”, culminand cu „hot party”. Atunci cand acest prag este atins, nu mai e decat un mic pas pana la „Explosive”. Apoi, timp de un minut, animatoarele vor umple barul cu shot-uri Jim Beam, pe care le vor oferi celor prezenti. De asemenea, potrivit organizatorilor, punctul culminant al fiecarei petreceri va fi acompaniat de un hit compus de Marius Moga, dedicat special minutului Jim Beam.