Incepand cu luna noiembrie, Alexandrion Grup Romania lanseaza pe piata etichetele responsabile, care, potrivit reprezentantilor companiei, previn consumatorii de riscurile consumului de alcool in anumite circumstante.
Conform comunicatului de presa Alexandrion Grup Romania, pe toate etichetele marcilor strategice ale companiei, au fost amplasate logouri sub forma de simboluri grafice precum „Nu consumati bauturi alcoolice daca sunteti minor”, „Nu consumati bauturi alcoolice daca sunteti insarcinata”, „Nu consumati bauturi alcoolice daca urmeaza sa conduceti un autovehicul”.
Brandurile pentru care etichetele au fost deja inlocuite sunt: Alexandrion, Alexander si Kreskova. Un alt brand important din portofoliul companiei, Cava D’Oro, va aparea in piata cu noile etichete incepand cu mijlocul lunii decembrie 2010. Cele 22 de milioane de sticle pe care Alexandrion Grup Romania estimeaza ca le va vinde in 2011 vor avea etichete cu noile insemne.
„Prin diversele campanii pe care le-a desfasurat de-a lungul anilor, Alexandrion Grup Romania a demonstrat ca este o companie responsabila. Pozitia sa de lider de piata a fost castigata gratie consumatorilor sai. Pentru ei, informarea si constientizarea sunt vitale. Trebuie mentionat ca suntem total impotriva consumului de alcool in oricare dintre cele trei situatii reprezentate pe logourile de pe noile etichete. Iar in general, recomandam un consum responsabil de bauturi alcoolice indiferent in ce situatie. Desi legislatia nu ne obliga la astfel de actiuni, am considerat necesara si utila introducerea acestor insemne” a declarat in comunicatul de presa Gyuri Eperjessy, director comercial al Alexandrion Grup Romania.