„Code2Wine” – o noua metoda in promovarea vinului

VinVest SRL impreuna cu Institutul Multimedia Romano-Elvetian a organizat pe 25 noiembrie, la JW Marriott Grand Hotel, simpozionul „Codul Vinului”,  eveniment in cadrul caruia au fost lansate in Romania codurile bidimensionale, 2D, prin brandul „Code2Wine”.

Publicitate
Excursii

Codurile 2D sunt tag-uri vizuale care apartin unui nou concept numit „Realitate Adaugata”, care face legatura dintre produs si lumea virtuala. Scanarea codului, cu telefonul, permite utilizatorului sa acceseze informatii privind produsul respectiv.

Conectarea la informatii se face prin decodificarea codului 2D cu ajutorul aplicatiei care ruleaza pe telefonul mobil. Portalul este gestionat, pentru inceput in limba romana, dar promite sa se extinda si in alte limbi de circulatie internationala.

Publicitate

Codul 2D, in sectorul vitivinicol, vrea sa vina in sprijinul producatorilor pentru vinurile de retail. Consumatorul poate scana codul de pe sticla si poate citi fisa de degustare, scrisa de producator, dar si alte detalii despre vinul respectiv.

Code2Wine implica mai multe servicii de promovare si pachete publicitare. Mai multe detalii pe www.code2wine.ro.